منتديات قصة حب
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتديات قصة حب

الحـــب هو الحيـــــاه

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

البرنامج الأسطورى في ضغط الملفات يقدر على تحويل الجيجا لميجا

كاتب الموضوعرسالة
امير الرومانسية
المدير العام
المدير العام
امير الرومانسية

ذكر

البرنامج الأسطورى في ضغط الملفات يقدر على تحويل الجيجا لميجا Empty
مُساهمةموضوع: البرنامج الأسطورى في ضغط الملفات يقدر على تحويل الجيجا لميجا   البرنامج الأسطورى في ضغط الملفات يقدر على تحويل الجيجا لميجا Icon_minitimeالإثنين سبتمبر 24, 2007 2:33 pm

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

برنامج أكتر من رائع في عملية ضغط جميع أنوع الملفات و خاصة الملفات التطبيقية و ملفات النصوص أكيد عنوان الموضوع ملفت شوية لكن البرنامج ده نجح في ضغط office 2007 التجريبى الى واحد و نص ميجا بس و مع كده البرنامج لا يدخل في أى منافسه مع برامج الضغط العالمية زى winzip winrar winace و على فكرة البرنامج حجمه ميجا واحدة بس
وطبعا الكمال لله وحده البرنامج لا يخلو من العيوب فهو بطىء جدا في عملية الضغط و فك الضغط عند استخدام كل امكانياته maximum compression و مع ذلك فأنا بفضل استخدام الخيار ده و الا استخدم الوينرار أحسن و حل المشكلة دى انك تخلى البرنامج يستخدم كافة موارد الجهاز و تسيبه شغال و تدخل تنام ههههههه متخافش ممكن تخلى البرنامج يقفل الجهاز بعد ما يخلص......أنا مشرحتش البرنامج نظرا لسهولته ده غير ان البرنامج مجانى مش محتاج سيريال ولا كراك

م ز ي ك ا 2 د ا ى .... ح م ل

انا مردتش اخفيه عاوز ردود بقى

البرنامج الأسطورى في ضغط الملفات يقدر على تحويل الجيجا لميجا
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-